رئیس شورای اسلامی فردوس: شهرک صنعتی شهرستان فردوس با تانکر آبرسانی می‌شود

 

شهرک صنعتی

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردوس با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی این شهرستان به دلیل کمبود آب تعطیل شده است گفت: در حال حاضر شهرک صنعتی شهرستان فردوس با تانکر آبرسانی می‌شود.

حسن مزد آور ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز شوراهای اسلامی اظهار داشت:به دلیل خشکسالی یکی از چاه‌های شهرک صنعتی فرودس خشک شده و در حال حاضر باتانکر آبرسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر نزدیک به ۶ هزار دانشجو در شهرستان فردوس مشغول به تحصیل هستند، افزود: ۸ دانشگاه در این شهرستان وجود دارد اما این معیارها در توزیع اعتبارات کمتر مورد توجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس گفت:در حال حاضر برای یک واحد صنفی در این شهرستان یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان مالیات تعیین می‌شود و هفته ای نیست که  ۱۰ مغازه تعطیل نشود، زیرا همچنان یکسان بودن قانون مالیات در نقاط کشور وجود دارد.

مزد آور افزود:  تا کنون بالغ بر ۴۸ پروژه تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان فردوس اجرا شده که در حال حاضر تنها ۳۲ مورد آن شهرکها فعال است.

وی با بیان اینکه امسال کمترین میزان بارندگی کشور مربوط به شهرستانای بشرویه و فردوس بود،که کمتر به آن پرداخته شده است، اظهار داشت:در سال اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی این شهرستان با بی آبی تعطیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردوس گفت: در احداث جاده‌های اخیر فردوس از مسیر استان یزد حذف شده و این موضوع در بخش گردشگری ضرر زیادی به این شهرستان وارد می‌سازد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: لازمه ایجاد اشتغال پایدار مستلزم مشاوره‌هایی که در مراکز کاریابیها و فنی حرفه‌ای است.

محمد سنجری افزود:صندوق توسعه کار آفرینی و کمیته امداد ظرفیت خوبی برای اشتغال است که در سال گذشته با وجود محدویتها ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در خراسان جنوبی داشتیم.

وی اظهار داشت: باید مردم به سمت وسوی آموزشهای مهارتی تشویق شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*