استاندار خراسان جنوبی: شوراهای شهر برای برطرف شدن مشکلات مردم خراسان جنوبی تلاش کنند

 

خدمتگزار استاندارخراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شوراها نمایندگان منتخب مردم هستند، گفت: باید از ظرفیت شوراها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرده وشوراها برای برطرف شدن مشکلات مردم خراسان جنوبی تلاش کنند.

وجه اله خدمتگزار ظهر امروز در جلسه همایش گرامی داشت روز شوراها  اظهار داشت:افراد شوراهای اسلامی منتخبان مردم هستند که افرادی وظیفه شناس وسخت کوش هستند.

وی با بیان اینکه ۹ اصل در قانون به جایگاه ونقش ارزشی شوراها اشاره دارد، افزود:شوراها در نظام اجرایی کشور می‌توانند نظر داشته ومی‌توانند هم طراز با دولت لایحه به مجلس ببرند .

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون اساسی برای اقصی نقاط کشور نمایندگانی انتخاب وپیشنهادات به دولت ومجلس برای تصمیم گیری بدهد.مردم باید بدانند که مشکلات آنها را  پیگیری م ودلسوزانه در جهت حل مشکلات آنها هستند.

خدمتگزار با بیان اینکه در شرایط فعلی کار کردن  وخدمت با محدودیتهای زیادی همراه است، افزود: هم افزایی، همدلی وهمزبانی کاری بسیار ارزنده است که در سال ۹۴ در حوزه‌های مختلف شاهد این همدلی وهمزبانی بوده که باید از همه قدرشناسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه افرادی که کارهای بزرگی در کشور انجام می‌شود را نادیده می‌گیرند، اظهار داشت:گاهی برخی از افراد قدمهایی که دولت یازدهم در کشور برداشته را نمی‌بینند یا آنها را نادیده گرفته ،این افراد به نظرات مردم هم اعتنا نمی‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت:کشوری که می‌خواهد روی پای خود بایستد، با همه ابرقدرتها مبارزه کند، باید موانع را به درستی شناخته وهمه ما باید به منابع ملی و استان بیندیشیم تا بتوانیم مشکلات خراسان جنوبی را برطرف سازیم.

خدمتگزار با بیان اینکه دولت توانسته دستاوردهای زیادی را کسب کند، افزود: دستاوردهای فعلی کمتر در دوران قبل بود اما ایران در برابر ابر قدرتها ایستاد و با گفتن سخنان منطقی تلاش صادقانه، حمایت رهبری و تلاشهای شخص رئیس جمهور، در دنیا حرف می‌زند وهیچ کشوری به اندازه ما قدرت بیان نداشت.

وی با بیان اینکه تا کنون در این مدت بیش از ۱۲ سفیر از کشورهای اروپایی به خراسان جنوبی سفر کرده وبا ما مذاکره کردند، اظهار داشت:سرمایه گذاری در خراسان جنوبی در این مدت از رشد زیادی برخوردار بود باید خدمت بزرگی که دولت داشته نادیده گرفته نشود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: باید اخلاق مداری را در جامعه رشد دهیم هر قابلیت وظرفیتی  برای عرصه خدمت بکار ببندیم و در حال حاضر زمان رقابت به اتمام رسیده بلکه همه باید به فکر خدمت باشیم و بزرگترین قابیلت ، صداقت سلامت و حضور مردم است.

خدمتگزار با بیان اینکه باید قدر ظرفیتها و موقعیتها را بدانیم، افزود:راهکار اجرایی باری حل مشکلات برطرف شود ما در سخت ترین شرایط روی پای خود ایستادگی کردیم، تمامی مسئولیتها نباید توجه به یک نفر شود برخی از افرادمسیر را نادرست طی می‌کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*