استاندار خراسان جنوبی: تمام پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی امسال تکمیل می‌شود

 

خدمتگزار استاندارخراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال به نام “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” گفت: امسال باید تمام پروژه های نیمه تمام در استان تکمیل و تکلیف این پروژه ها مشخص شود.

وجه الله خدمتگذار ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: ما باید در سال جاری یک برنامه قابل قبولی در راستای شعار سال عرضه کنیم.

وی با اشاره به اجرایی شدن برنامه ها در راستای شعار سال افزود: این در صورتی محقق می شود که همه دستگاه ها به روی کار بیایند تا با همکاری همه دستگاه ها این اتفاق امکان پذیر شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا ستاد برنامه ریزی برای همه وزارتخانه ها تکالیفی مشخص کرده و باید وزارتخانه ها به آن وظایف عمل کنند و به همه دستگاه ها یک وظیفه مشخص ابلاغ خواهد شد.

خدمتگزار با اشاره به وظایف دستگاه ها تصریح کرد: در استان نیز برای تمام دستگاه ها مأموریت هایی مشخص شده است و مأموریت ها را به دستگاه ها ابلاغ کردیم و باید مسائل و مشکلات در استان به ویژه در حوزه تولید برطرف شود و اگر این امر خارج از توان استانی باشد از طریق مرکز و به صورت کشوری  پیگیری خواهیم کرد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همه مدیران موظف هستند در عمل و اقدام به سرانجام مطلوبی برسند و طرح های نیمه تمام بخشی شناسایی شده اند و باید در بخش حوزه خصوصی  واگذار شوند که در این راستا تاکنون نتوانستیم متقاضی داشته باشیم و باید اقدام کنیم.

خدمتگزار یادآور شد: بخش مسکن دارای رکود اقتصادی است و باید پیگیری ها انجام شود تا این مشکلات برطرف شود و همچنین تکمیل و بهره برداری ۵۹۱ کیلومتر خط راه آهن شمالی، جنوبی، شرقی و غربی نیز باید بررسی شود که اداره راه و شهرسازی و معاونت عمرانی باید آن را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: برخی از کارخانجات و شرکت ها و واحدهای تولیدی دچار مشکل هستند و باید بررسی های لازم انجام شود و مشکلات رابرطرف کنیم تا تولید و اشتغال شکل بگیرد و افراد بیکار اشتغال پیدا کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در مجموع همه ما باید در راستای مشکلات اقتصاد مقاومتی بسیج شویم و این مشکلات را با کمک یکدیگر برطرف کنیم و کارگروه هایی را احصا کنیم تا بتوانیم با یک مسیر تعیین شده مباحث استان را انجام دهیم.

خدمتگزار خاطرنشان کرد: باید برنامه هایی که از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی به دستگاه ها ابلاغ می شود مدیر دستگاه های مربوطه در راستای ابلاغیه جلسه ای با معاونین و کارشناسان خود داشته باشند و مسائل را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم فرآورده های سوختی را به فروش برسانیم هم از قاچاق کالا جلوگیری می شود و هم درآمد بیشتر می شود و هم در اقتصاد خانواده های مرزی بسیار موثر است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد:  با توجه به اینکه بودجه سال ۹۵ تصویب شده حتما مدیران دستگاه ها با وزارتخانه های مربوطه خود در هر زمانی که توانستند ارتباط داشته باشند تا بتوانند حق استان را از اعتبارات وزارتخانه دریافت کنند.

خدمتگزار یادآور شد: امسال هدف اصلی ما این است تا پروژه های نیمه تمام تکمیل شوند و تکلیف این پروژه ها مشخص شود و آنها که قابل واگذاری است واگذار شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*