واکنش آنجلینا جولی به نظر ترامپ درباره مسلمانان/ ایران جزو مهمان نوازترین ها برای پناهندگان

آنجلینا جولی بازیگر هالیوود از سیاست‌های دونالد ترامپ انتقاد کرد و ایران را یکی از مهمان نوازترین کشورها برای پناهندگان خواند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنجلینا جولی از سیاست‌های دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتقاد کرد. او که به‌عنوان نمایندۀ کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در لندن سخن می‌گفت به سخنان ترامپ اشاره کرد و گفت “آمریکا برای تمام مردم جهان ساخته شده که برای آزادی گرد هم جمع شده‌اند، بنابراین شنیدن این حرف‌ها از زبان کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور آمریکا شود سخت است”.

آنجلینا جولی همچنین به بحران پناهندگان سوری اشاره و از کم‌کاری سازمان ملل و جامعۀ جهانی انتقاد کرد. او در سخنانش به این نکته اشاره کرد که “در حال حاضر پاکستان، ترکیه، ایران و اتیوپی بیشترین پناهندگان را پذیرفته‌اند و تمام کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی باید به این کار مبادرت ورزند”.

آنجلینا جولی در ادامه گفت زنان و کودکان بیشترین درصد پناهندگان را تشکیل می‌دهند و دولت‌ها باید به‌طور نظام‌یافته فکری برای خروج از بحران پناهندگان بکنند.

شایان ذکر است دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیراً خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک این کشور شده بود. او ادعا کرده بود فیلمی از لحظات پس از حادثۀ ۱۱ سپتامبر دیده که مسلمانان در حال خوشحالی کردن بوده‌اند. در حالی که این فیلم هیچ‌وقت پخش نشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*