فرمول هایی برای ثروتمند شدن

ثروتمند شدن یکی از دغدغه های مهم همه انسانهاست، همه تلاش می کنند تا جایگاه شان را پله پله بالا ببرند. می گویند پول خوشبختی نمی آورد اما برای داشتن یک زندگی خوب لازم است. حال ببینیم  فرمول زندگی افراد ثروتمند چیست؟

ریسک، ثروت

عادتهای خوبی که افراد ثروتمند در زندگی دارند را با هم می خوانیم شاید ما هم در مسیر ثروتمند شدن هستیم اما نمی دانیم.

اهداف شان را در اولویت قرار می دهند

آنها روی اهداف خود تمرکز می کنند این تقریبا عادت ۶۲ درصد از افراد ثروتمند است. این افراد نه تنها روی اهداف خود تمرکز میکنند تا به آن دست یابند بلکه سعی میکنند اهداف خود را یادداشت کنند تا آنها را از یاد نبرند و دائما به آن فکر کنند. آنها اهداف را قابل دست یابی میدانند و برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

کارهای روزانه خود را از قبل برنامه ریزی می کنند

حدوداً ۸۱ درصد از افراد ثروتمند در زندگی خود با برنامه ریزی پیش می روند در این برنامه ریزی لیستی از کارهای روزانه ای را که باید به آنها بپردازند را در اختیار دارند.

کمتر وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می کنند

۷۹ درصد از افراد ثروتمند در ماه حداقل ۵ ساعت از وقت خود را در اینترنت می گذرانند، در برابر ۱۶ درصد از آدم های فقیر

افراد ثروتمند تلویزیون تماشا می کنند اما خیلی کمتر از دیگر افراد آنها بیشتر وقت خود را صرف اهدافشان میکنند و البته بیشتر اوقات فراغتشان را صرف مطالعه میکنند.

کتاب خواندن از عادتهای روزانه شان است

آنها علاقه ی زیادی به کتاب خواندن دارند زیرا با خواندن کتاب به علم خود می افزایند. این افراد تقریبا روزی نیم ساعت مطالعه می کنند. خواندن کتاب های صوتی از دیگر عادت های ثروتمندان است.

به سلامتی اهمیت زیادی می دهند

آنها نه فقط به تغذیه بلکه به ورزش و فعالیت های فیزیکی هم اهمیت میدهند چون با ذهن و جسم سالم می توانند تلاش خود را چندین برابر کنند.

لبخند می زنند

آنها همیشه لبخندی بر لب دارند و این نشان از روحیه ی بالایی است که هم در کار و هم در زندگی آنها وجود دارد.

خودشان را مورد سؤال قرار می دهند

انسان های ثروتمند هر روز خودشان را با افرادی احاطه می کنند که اعتقادات آن ها و آنچه که فکر می کنند درست است را مورد سؤال قرار می دهند. یکی از نکات کلیدی در فرآیند تولید ثروت بهره مندی از تفکر انتقادی ست.

در آینده زندگی می کنند

افرادی که ثروتمند هستند یا درآمد خیلی بالایی دارند پیشگو و جادوگرهایی که آینده را پیش بینی می کنند نیستند، بلکه درست مثل من و شما انسان های عادی و معمولی هستند.این انسان های پولدار نسبت به اطرافیان خود تنها یک چیز را متفاوت انجام می دهند و آن هم پیش بینی روندهای آینده است.

برنامه ای روزانه برای ورزش کردن دارند

شایع ترین دلیل برای ورزش نکردن، نداشتن وقت کافی ست. افراد ثروتمند در مقایسه با افراد عادی از حداقل زمان آزاد ممکن بهره مندند؛ اما باز هم بهانه نمی آورند و همیشه ورزش را در برنامه ی روزانه ی خود قرار می دهند.

اعتقادات ثروتمندان چیست؟

آنها همیشه لبخندی بر لب دارند و این نشان از روحیه ی بالایی است که هم در کار و هم در زندگی آنها وجود دارد

*۸۰ درصد ثروتمندان روی انجام و تحقق اهداف مشخصی تمرکز می کنند، در مقابل تنها ۱۲ درصد از فقرا روی چنین اهدافی تمرکز دارند!
*۷۶ درصد پولدار ها چهار بار در هفته ورزش های هوازی انجام می دهند، درحالی که تنها ۲۳ درصد آدم های فقیر ورزش می کنند.
* ۶۳ درصد ثروتمندان در راه سفر یا رفتن به محل کار کتاب های صوتی را گوش می کنند، در مقابل ۵ درصد آدم های فقیر این عادت را دارند.
*۸۱ درصد از افراد ثروتمند دنیا، لیستی دارند از کار هایی که قرار است انجام شان دهند و در برابر این میزان، ۱۹ درصد از آدم های فقیر به این لیست اعتقاد دارند.
* ۶۳ درصد از والدین ثروتمند در ماه دو یا چند کتاب برای فرزندان شان می خوانند، درحالی که این درصد نزد والدین دیگر ۳ درصد است.
*۷۰ درصد از والدین ثروتمند در هفته ۱۰ ساعت یا بیشتر فرزندان خود را به انجام امور داوطلبانه خیریه ترغیب می کنند، در مقابل ۳ ساعتی که خانواده های فقیر برای فرزندان در نظر می گیرند.
*۸۰ درصد ثروتمندان تماس های تلفنی بیشتری برای تبریک مناسبت روز تولد برقرار می کنند، در مقابل ۱۱ درصد از مردمان معمولی.
* ۶۷ درصد از افراد ثروتمند اهداف خود را یادداشت می کنند، در مقابل ۱۷ درصد از مردم فقیر این عادت را دارند.
* ۸۸ درصد از ثروتمندان، روزانه ۳۰ دقیقه یا بیشتر مطالعه مرتبط با حوزه فعالیت خود دارند، درعوض این میزان نزد آدم های فقیر تنها ۲ درصد است.
* ۷۹ درصد از افراد ثروتمند در ماه حداقل ۵ ساعت از وقت خود را در اینترنت می گذرانند، در برابر ۱۶ درصد از آدم های فقیر.
* ۶ درصد از ثروتمندان وقت خود را به دیدن برنامه های تلویزیونی و شو های تلویزیونی می گذرانند، در مقابل ۷۸ درصد از افراد با سطح معیشتی معمولی.
* ۴۴ درصد از افراد ثروتمند دنیا، سه ساعت پیش از شروع برنامه های روزانه خود از خواب برمی خیزند و عادت سحرخیزی تنها نزد ۳ درصد از مردم فقیر است.
و در آخر اینکه انسان های متوسط فکر می کنند که ثروتمند بودن امتیازی است که تنها به افراد خوش شانس تعلق می گیرد. اما سخت در اشتباه هستید، حالا نوبت شماست؛ وقت آن رسیده است که از خودتان بپرسید چرا من ثروتمند نباشم؟ و شروع به اندیشیدن برای برداشتن گام های بزرگ کنید. افراد ثروتمند انتظارات خود را بالا می برند، پس شما هم همین کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*