آخرین خبر :

با امضای توافقنامه همکاری اَستروی چک و زغال سنگ طبس: مجموعه دوم تجهیزات معادن مکانیزه زغال سنگ پروده طبس راه اندازی می‌شود


توافق

مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس گفت: براساس تفاهم نامه ای که بین شرکت استروی چک و زغال سنگ طبس امضا رسید، همکاری لازم برای بررسی طراحی، ساخت، تأمین و راه اندازی مجموعه دوم تجهیزات مکانیزه معدنی لانگوال برای معدن زغالسنگ طبس انجام می شود.

رمضان کریتی ثانی در آئین امضای توافق نامه همکاری شرکت اَستروی چک و زغال سنگ پروده طبس تحقق این امر را سبب افزایش راندمان و استخراج مستمر زغال سنگ معادن این شرکت دانست و اظهار داشت: در طراحی اولیه معدن دو سری تجهیزات لانگوال پیش بینی شده بود که فقط خرید یک مورد از تجهیزات انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به چشم انداز ۵ ساله تولید آهن و فولاد کشور به روش کوره بلند و نیاز این روش به کک و زغال سنگ کک شو، شرکت زغال سنگ پروده طبس در ادامه نقش مؤثر خود در تأمین نیاز این صنعت، گام بلند دیگری برای برآورده کردن تقاضای رو به رشد این صنعت مادر به زغال سنگ کک شو، با تکیه بر منابع و ذخایر داخلی کشور و رسیدن به خودکفایی در این عرصه مهم صنعتی، بر خواهد داشت.

وی گفت: شرکت زغالسنگ پروده طبس در ادامه فعالیت خود و به منظور انجام مستمر و بدون وقفه عملیات استخراج زغالسنگ از کارگاه تمام مکانیزه لانگوال با هدف افزایش راندمان، خرید مجموعه دوم تجهیزات مذکور را در دستور کار قرار داد و که امیدواریم با توافق انجام شده با شرکت اُستروی که یکی از شرکتهای معتبر و فعال در زمینه ساخت و تأمین تجهیزات معدنی  بستر لازم برای ادامه کار فراهم شود.

مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس  افزود: در ادامه سیاست ها و اهداف شرکت و با عنایت به شعار “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” به عنوان محور برنامه ریزی های این شرکت، پس از مذاکرات با شرکتهای مختلف در بحث تأمین تجهیزات موردنیاز معدن، نهایتاً توافق لازم با شرکت اُستروی به منظور تأمین تجهیزات لانگوال استخراج زغالسنگ صورت گرفت.

در دومین و آخرین روز از سفر هیأت تجاری اقتصادی جمهوری چک به شهرستان طبس و در پایان نشست مشترک با مقامات مسئول شهرستان و فعالان صنعتی و معدنی، توافق نامه همکاری بین شرکت زغالسنگ پروده طبس و شرکت اُستروی منعقد و امضا گردید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*