آخرین خبر :

گفته می شود


سخنرانی یک اصلاح طلب در اهواز لغو شد
سخنرانی دکتر مصطفی معین که قرار بود روز دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور حمایت از نامزدهای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم برگزار شود، لغو شد. یک مقام آگاه در این باره گفت: این سخنرانی که قرار بود عصر دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شود، با دستور مقام قضایی لغو شد. وی که خواست نامش فاش نشود، اظهار کرد: دلیل لغو این سخنرانی تبلیغات در فضای مجازی و ذکر نام نامزدهای انتخاباتی، و نیز برگزاری این برنامه در خارج از زمان تبلیغات انتخاباتی عنوان شده است. این خبر در خبرگزاری ایلنا منتشر شد
.
گفته می شود صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام علی مطهری دیروز از کاندیدا شدن او برای پست نایب رئیس مجلس دهم خبر داد. اما خود او در لابی مجلس در پاسخ به خبرآنلاین نسبت به این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.مطهری گفت: اگر در اینستاگرام نوشته، ‌آنجا را ببنید، من خبری ندارم
 
ناگفته های صالحی از جلسه سیمان مجلس
علی اکبر صالحی در گفتگوی اختصاصی تمام آنچه در جلسه معروف مجلس گذشته را شرح می داد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: آقای حسینیان گفت شما مستحق این هستید که در نیروگاه دفن شوید و رویتان سیمان بریزیم. بعدتر آقای حسینیان هم با من شروع به دعوا کرد که شما خودت را بکش کنار، برای چی به این میدان آمدی. اگر آقای ظریف صحبت می کرد مسئله اصلا هسته ای کنار می رفت و موضوع دست دادن با اوباما به اصل تبدیل می شد. آقای حسینیان بعدا به دوستانشان گفته بودند که ما می خواستیم اینها را عصبانی کنیم که واکنش عصبی از خود بروز دهند. آقای کاظم جلالی پیش من و آقای ظریف آمد و گفت: آقای لاریجانی می گویند برجام امروز (یکشنبه) رای نمی آورد، اگر می خواهید جلسه را به سه شنبه موکول کنید. این خبر توسط خبرگزاری خانه ملت منتشر شد.
گفته می شود کارگردان فیلم سینمایی«من سالوادور نیستم» گفته اگر آقای محمود احمدی نژاد اجازه دهد فیلم او را خواهم ساخت. وی افزود: این فیلم سینمایی از زمان تولد تا قبل از ریاست جمهوری او را به تصویر می کشد و به سفارش هیچ جایی نیست و بر اساس میل شخصی خودم است.هادی گفت: در این فیلم جانب داری دیده نمی شود و هر کسی ممکن است فیلم زندگی هر شخصی را بسازد.این خبر در سایت جام نیوز منتشر شد.

 

گفته می شود روح‌الله زم در مطلبی با عنوان «ده‌نمکی کذاب!»  در فیس بوک خود نوشت: مسعود ده‌نمکی ساعتی قبل در اینستاگرام خود، درباره «سیدمرتضی آوینی» مطلبی سراسر دروغ نوشت و آشکارا افکارعمومی را به سخره گرفت. برای او نوشته‌ای را بدین شرح گذاشتم و مرا بلاک کرد! لازم دیدم که این نکته را عمومی طرح کنم تا او بداند با دروغ گفتن و بلاک کردن نمی‌تواند نظرات مخالف را محدود کند. برای او نوشتم: تو خودت جزو چماقدارانی بودی که به طور مداوم جلوی «سوره» بساط پهن می‌کردی، با الله کرم و حاجی بخشی. زمانی که آوینی زنگ می‌زد و از «سوره» در خیابان ویلا – سمیه با پای پیاده خسته به دفتر پدرم می‌آمد را به خاطر دارم. می‌گفت روح‌الله پدرت هست؟ می‌گفتم بله آقا مرتضی اما می‌خواهیم به منزل برویم. می‌گفت ۱۰ دقیقه سرپایی (ایستاده) می‌خواهم او را ببینم و زود می‌آمد. گاهی بغض داشت، گاهی شاد بود. زمانی که بغض داشت از دست امثال تو بغض داشت. از دست تو بارها گریست، بر روی شانه‌های پدرم! هنوز در خاطرم هست که چوب و چماقت را در خیابان حافظ روبروی حوزه‌هنری پهن کرده بودی. هنوز در خاطرم هست کارگردان فیلم دیدار (محمدرضا هنرمند) را تهدید کرده بودی از در حوزه بیرون بیایی تو را می‌کشیم! «هنرمند» ساعات زیادی در دفتر پدرم بود، به‌ من با اضطراب می‌گفت می‌بینی روح‌الله! چه بساطی داریم؟ هنوز شماتت آوینی توسط تو، توسط حاجی‌بخشی و توسط الله‌کرم از ذهنم بیرون نرفته، زمانی که عکس آن رزمنده بوسنیایی که پیشانی بند الله‌اکبر بر سر داشت، را بر جلد «سوره» زد و شماها جلوی در «حوزه‌هنری» و «سوره» در تقاطع خیابان ویلا، تجمع کردید و می‌خواستید او را بزنید! حالا آوینی شناس شدی؟ حالا از آوینی برای مردم دروغ می‌گویی؟ مردم را می‌توانی گول بزنی. اما ما را نه!
شهروندی که می تواند الگوی همه ما باشد
فریدون صغیری شهروندی است که از مترو به خاطر نفروختن بلیط های تک سفره به دیوان عدالت شکایت کرد و توانست با حکم دیوان مترو را مجبور به فروش بلیط های تک سفره کند.
بسته دوشنبه  23 فروردین
گفته می شود عباس مرادیان کارگردان سینمای ایران که آخرین ساخته او هنوز در سینمای ایران به نمایش در نیامده به شبکه GEM پیوست. او که سال گذشته فیلم “آلما “را مقابل دوربین برد متقاضی حضور در جشنواره فجر بود که موفق به حضور دراین جشنواره نشد.این کارگردان جوان با سفر به ترکیه پنج فیلم تلویزیونی را برای این شبکه ماهواره ای کارگردانی کرده است.خبرگزاری میزان این خبر را منتشر کرده است.
 شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی ارتش در سوریه
۴ تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.
قاتل رییس شورای شهر در دام قانون
قاتل رییس شورای شهر رامجرد و هم دستانش در چند قدمی محاکمه به سر می برند.”ح _ ع”  نقش اول قتل و سه نفر از هم دستانش سابقه دار و به قید ضمانت آزاد بودند که اکنون زیر ذره بین قانون در انتظار حکم دادگاه می باشند.پرونده قتل همچنان درحال پیگیری است و دو متهم فراری هم هنوز دستگیر نشده اند.قاتل ساکن مرودشت و هم دستانش نیز همشهری او هستند.
فناوری هسته‌ای در کرمان شهید و دفن شد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اقدامی نمادین از قبر نمادین شهید فناوری هسته ای رونمایی کرد.

بسته دوشنبه  23 فروردین

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*