آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه و پرحاشیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روزها با کتابی در خصوص شیوه و فنون ثروتمند شدن در قفسه کتابفروشی های تهران حضور دارد. کتاب «دو مرد با یک پیام» کتابی است از دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی که در آن این دو میلیاردر از شیوه و فنون ثروتمندشدنشان سخن میگویند.

 

قیمت خودرو باید نصف شود
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: قیمت خودروهای داخلی نه تنها نباید افزایش یابد بلکه نرخ این محصولات باید به نصف قیمت‌های فعلی کاهش یابد.علی خاکساری اظهار کرد: خودروسازان تنها منافع خود را در نظر می‌گیرند و همواره به دنبال افزایش قیمت هستند.وی با بیان اینکه قیمت خودرو در ایران هیچ تناسبی با درآمد مردم ندارد، خاطرنشان کرد: در مقایسه با قیمت‌های جهانی و تناسب بین قدرت خرید مصرف‌کنندگان با قیمت خودرو، نرخ این محصولات در ایران حداقل دو برابر قیمت‌های جهانی است.عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: بنابراین در این شرایط شورای رقابت باید نسبت به بررسی دقیق هزینه‌های تولید خودرو در کشور اقدام کرده و قیمت خودروهای داخلی را به نصف قیمت‌های فعلی کاهش دهد.وی افزود: خودروسازان هزینه‌های سربار و غیر ضروری زیادی دارند و این هزینه‌ها را از جیب مصرف‌کنندگان تامین می‌کنند در حالیکه باید نسبت به اصلاح عملکرد خود اصلاح و هزینه‌هایشان را کاهش دهند.

گفته می شودجاستین ولبی، اسقف اعظم کانتربری و بالاترین مقام مذهبی کلیسای انگلستان در گفتگو با نشریه تلگراف، چاپ لندن اعلام کرد که فرزند نامشروع منشی شخصی وینستون چرچیل، نخست وزیر اسبق بریتانیاست. وی در این باره گفت که آزمایش ژنتیک نشان می دهد که دی.ان.ای او با منشی چرچیل ۹۹.۹۷۷۹ درصد تطابق دارد. یورونیوز در ادامه نوشت: مادر اسقف کلیسای انگلستان در واکنش به این خبر تایید کرد که کمی پیش از ازدواج تحت تاثیر شدید الکل با منشی چرچیل رابطه داشته است. اما در عین حال گفت که انتظار چنین چیزی نداشته و از شنیدن این خبر بهت زده شده است.این خبر توسط سایت انتخاب منتشر شد

 

 

 

 

دادستانی آلمان دو ایرانی را به جاسوسی متهم کرد
دادستانی آلمان علیه دو ایرانی به اتهام جاسوسی علیه گروهک تروریستی منافقین و جمع‌آوری اطلاعات برای دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی در برابر دادگاهی ایالتی در برلین اعلام جرم کرد.دادستانی فدرال آلمان روز جمعه با اعلام جرم علیه این دو مرد ۳۱ و ۳۳ ساله ایرانی به اتهام جاسوسی علیه گروهک منافقین مدعی شد، این دو نفر با رخنه به این گروهک تروریستی در آلمان و سایر کشورهای اروپایی، برای جمهوری اسلامی جاسوسی ‌می‌کرده‌اند.بنا بر ادعای دادستانی فدرال آلمان، این دو با نام‌های میثم پ و سعید. ر، اطلاعات کسب شده از گروهک تروریستی منافقین را به سرویس‌های مخفی جمهوری اسلامی انتقال داده‌اند.شاکیان این پرونده گفته‌اند که میثم و سعید قبلا به این گروهک وابسته بودند اما میثم.پ از ژانویه ۲۰۱۳ و سعید.ر از اوت ۲۰۱۴ به جاسوسی برای جمهوری اسلامی روی آوردند. میثم.پ از زمان دستگیری در اکتبر سال ۲۰۱۵ تاکنون در بازداشت موقت به سر می‌برد.این خبر در ایسنا منتشر شده است.

 

یک رییس شورای شهر کشته شد
مهدی درستی رییس شورای جوان شهر رامجرد که به اتفاق خانواده به تفریح رفته بود با عده‌ای جوان مزاحم درگیر شد و به طور ناجوان مردانه به قتل رسید.به گفته خانواده مقتول اراذل اوباشی که با آنها درگیر شدند بیش از ده نفر بودند که مزاحم آنها شدند و پس از درگیری یکی از مزاحمین با کارد، رگ گردن وی را می زند.گفتنی است قاتل فردی سابقه دار است و پس از قتل از مسیر فرعی منتهی به مرودشت قصد فرار داشته که به همت ماموران نیروی انتظامی با هم دستانش دستگیر شدند.این حادثه غروب پنجشنبه در تفرجگاه تیرباغ واقع در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت رخ داده است.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.

 

 گفته می شوددر راهروهای مجلس  اخیرا یکی از منتخبان زن مجلس دهم، در راهروهای مجلس تردد داشت که نوع پوشش و رفتار وی باعث اعتراض برخی نمایندگان فعلی شده است.در همین زمینه یک نماینده زن فعلی مجلس گفت: این منتخب زن مانتو بر تن و یک کت زنانه هم در دست داشت. همچنین روسری سبز و چهره ای متفاوت از حد معمول داشت.وی افزود: حضور این منتخب زن با آن سر و وضع موجب اعتراض و انتقاد برخی از نمایندگان فعلی مجلس شد و یک نماینده استان اصفهان از نمایندگان فعلی زن در مجلس خواست تا پیگیر این موضوع شوند.این نماینده تصریح کرد: نمایندگان زن مجلس دهم باید شئونات اسلامی را رعایت کنند و نباید شان نماینده زن را تا این حد کاهش دهند.

 

آمار تعداد واحدهای تولیدی تعطیل شده از زبان وزیر

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۷هزار واحد متوقف در شهرک‌های صنعتی کشور وجود دارد که می‌توان با ۱۶هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و یارانه کمک به نرخ تسهیلات آنها را فعال کرد. محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در نشست با فعالان صنعت و معدن کشور در شیراز اظهار داشت: در مجموع ۷ هزار واحد متوقف در شهرک‌های صنعتی کشور وجود دارد که می‌توان با ۱۶هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و یارانه برای کمک به نرخ تسهیلات آنها را فعال کرد. این خبر را تسنیم منتشر کرده است.


حذف پست جنجالی از اینستاگرام آیت الله علم الهدی
حرفهای آیت الله علم الهدی در خصوص اینکه بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس هست واکنش های فراوانی را به همراه داشت. حساب اینستاگرام منتب به ایشان امروز با به اشتراک گذاشتن تصویر زیر خبر از حذف پست قبلی به دلیل عدم انتقال صحیح صحبت های ایشان خبر داد.
عده‌ای به

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*