فرمانده سپاه خراسان جنوبی: شوراهای امر به معروف در ادارات خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

 

غیاثی فرمانده سپاه خراسان جنوبی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: امسال تشکیل و سازماندهی شوراهای امر به معروف و نهی و از منکر در سازمان‌ها و ادارات به‌طور ویژه دنبال می‌شود.

سردار سیدهاشم غیاثی در دیدار با امام جمعه بیرجند ضمن تبریک سال نو و همچنین با گرامیداشت آغاز سال با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امید است با تأسی از اهل بیت(ع) سبک و زندگی فاطمی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: در این راستا سعی و تلاشمان بر این است تا تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقدام و عمل در عملیاتی شود که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نقش مدیران و مسئولان از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت‌های خوبی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان وجود دارد، گفت: فعالیت‌ها و اقدامات ستاد در سال جدید شامل اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد مرکزی و همچنین طرح‌های بومی براساس شرایط و اقتضائات استان خراسان جنوبی خواهد بود که در حال طراحی و برنامه‌ریزی است.

غیاثی با تأکید بر اینکه در سال جاری تشکیل و سازماندهی شوراهای امر به معروف و نهی و از منکر در سازمان‌ها و ادارات به‌طور ویژه دنبال می‌شود، بیان کرد: تلاش داریم تا در سال جدید با همکاری مدیران که از اعضای حقوقی ستاد هستند در راستای اهداف این فریضه الهی اقدامات لازم در استان صورت بگیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*