سارق مسلح در لباس زنانه در ایرانشهر دستگیر شد

زاهدان- فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: سارق مسلح که در این شهرستان در درگیری با ماموران انتظامی مجروح شده و با پوشیدن لباس زنانه قصد فرار داشت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده بود، بلافاصله تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی های میدانی و پایش اطلاعات تخصصی از دخالت یک سارق سابقه دار در این زمینه مطلع شده و ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی محل اختفای این سارق مسلح را شناسائی و تحت کنترل خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این سارق مسلح به محض مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده و پس از مدتی درگیری مسلحانه در حالی که مجروح شده بود با پوشیدن لباس زنانه در حال فرار بود که دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

وی با بیان اینکه این سارق مسلح دارای چندین فقره سابقه کیفری است، افزود: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به سه فقره سرقت مسلحانه مغازه اعتراف کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*