ثبت نام سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی آغاز شد

جزءخوانی قرآن کریم - اصفهان

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه: ثبت نام سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم در ۱۱ رشته در سطح استان آغاز شده است، گفت: افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عباسی اظهار داشت: سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام آن همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات امسال در ۱۱ رشته مختلف برگزار می‌شود، افزود: حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل، معارف، دعاخوانی، تواشی، اذان و ابتهال جزو رشته‌های این دوره از مسابقات است.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: حفظ ۵ جزء قرآن کریم تا مرحله استانی، حفظ کل و قرائت قرآن تا مرحله بین المللی است و مابقی رشته‌ها تا مرحله کشوری است.

عباسی با بیان اینکه امسال مرحله شهرستانی و استانی باید تا ۶ ماهه نخست سال برگزار شود، افزود: مسابقات مرحله استانی در اواخر مردادماه و اوایل شهریورماه ۹۵ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته در سی و هشتیمن دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در تمامی رشته‌ها در مجموع ۴۵ نفر از شرکت کنندگان در استان توانستند به مرحله استانی راه یابند که از این تعداد ۱۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند در سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام شرکت کنند.

عباسی افزود: داوطلبان برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به سایت قرآن ایران و یا با مراجعه به تمامی ادارت اوقاف در استان خراسان جنوبی برای ثبت نام و این مسابقات هر ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*