امام جمعه بیرجند: اقتصاد مقاومتی بدون روحیه‌ جهادی محقق نمی‌شود

 

امام جمعه بیرجند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کشور ایران باید در تمامی ابعاد در اوج قدرت و توانمندی باشد،گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم کار و روحیه جهادی است که در این راستا همه باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی شامگاه شنبه در دیدار با دبیر و اعضای شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تبریک سال نو اظهار داشت: امسال را مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند که باید در عرصه عمل به اندازه تلاش کنیم تا در جامعه زمینه برای تقویت اسلام و معنویت فراهم شود.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به کشور ایران از طریق متوسل شدن در بخش‌های مختلف است، افزود: دشمن تلاش دارد با تهاجم فرهنگی حریم‌ها را بردارد که اگر دقت نکنیم و نتوانیم محتوای لازم برای نسل جوان داشته باشیم، ضربه می‌خوریم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: کشور ایران باید در اوج قدرت موشکی باشد و طبق سخنان مقام معظم رهبری باید کشور در تمامی ابعاد مختلف در اوج قدرت و توانمندی باشد.

رضایی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با ارزیابی‌های گذشته مسیر آینده، فعالیت‌ها و اقدامات ستاد را مشخص می‌کند، افزود: با توجه به سفارشات و تأکیدات زیاد مراجع در بحث بانکداری و ربا، جای سوال هنوز باقی است که چرا در بحث ربا و نوع بانکداری حساسیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر در این زمینه نقش زیادی و حساسی برعهده دارند، اظهار داشت: امید است در سال جدید در تمامی زمینه‌های اقتصاد مقاومتی همت و تلاش کرده که برای تحقق این امر نیاز به یک کار جهادی داریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*