آخرین خبر :

استاندار خراسان جنوبی: رفع معضل اشتغال از اولویت‌های کاری امسال در خراسان جنوبی است

خدمتگزار استاندارخراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی رفع معضل اشتغال و معیشت از اولویت های کاری امسال در خراسان جنوبی برشمرد و گفت: همه مدیران در بخش های مختلف از تمامی ظرفیت های کاری و اداری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم استان استفاده کنند.

وجه الله خدمتگزار عصر امروز در دیدار نوروزی  تنی چند از مدیران استان به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “اقتصاد مقاوتی ، اقدام و عمل” اشاره کرد و اظهار داشت: آماده دریافت پیشنهادات  دلسوزانه تمامی نخبگان و کسانی که دل در گرو رشد و توسعه استان دارند هستیم.

وی رفع معضل اشتغال و معیشت را از اولویت های کاری در سال جاری برشمرد و گفت: امید است همه مدیران در بخش های مختلف از تمامی ظرفیت های کاری و اداری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم عزیز استان استفاده کنند.

وی به تدبیر شایسته رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در نامگذاری امسال اشاره کرد و افزود: همانگونه که ایشان فرمودند زمان شعار گذشته و باید با بکارگیری پیشنهادات کارشناسی و روش های مشخص که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد برای حل مشکلات مردم در بخش های مختلف اقدام کرد.

مدیران برخی از دستگاه های اجرایی  استان نیز در این دیدار به ارائه آخرین خدمات و اقدامات انجام شده در ایام نوروز پرداختند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*