آخرین خبر :

معاون مقاومت مردمی بسیج در بیرجند: “نفوذ” توطئه استکبار برای انحراف انقلاب اسلامی است

 

سردار نصرت‌الله سیف

معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج گفت: استکبار بارها از اینکه جلو پیشرفت انقلاب را ناکام شده و تصمیم به منحرف کردن انقلاب زد و یکی از برنامه‌های انحرافی آن ها مسئله نفوذ است.

سردار نصرت‌الله سیف ظهر امروز در آغاز رزمایش بیت المقدس بسیجیان خراسان جنوبی، اظهار داشت: اگر ۴۰ سال قبل دنیا را بررسی کنیم می‌بینیم که تمام کشورهای دنیا بین دو ابر قدرت شرق و غرب تقسیم شده بودند یا زیر سلطه آمریکا در غرب یا زیر سلطه شوروی در شرق بودند و هیچ کشوری در دنیا حق استقلال نداشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران چند اصل اساسی دارد، افزود: ابتدا شروع انقلاب اسلامی به وسیله رهبری مرجع و روحانی هدایت شد و سپس با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی خود را اثبات کرد و در منطقه مرکز ثقل جهان اسلام و  دارای مکتب و مذهب و منحصر به فرد است.

مسئول عملیات مقاومت بسیج سپاه پاسداران کشور با اشاره به مردمی بودن این انقلاب، گفت: مردمی که انقلاب را پشتیبانی می‌کند در مراحل مختلف آزمون خود را داده اند و از آن طرف ابرقدرت های جهان این حضور و در صحنه بودن مردم رامشاهده و بررسی می‌کنند و به این نتیجه رسیده اند که دیگر کاری از دستشان ساخته نیست.

سیف بیان کرد: استکبار جهانی از همان ابتدا با پیروزی اقتدار آمیز انقلاب به این درک رسید که دیگر نمی توانند کاری بکند اما این هدف را از همان ابتدا دنبال می کند که جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند و در این راه نیز سناریوهای مختلفی توسط استکبار جهانی بر ضد ملت و انقلاب ایران آغاز کرده اند.

وی افزود: استکبار بارها از اینکه جلو پیشرفت انقلاب را ناکام شده و تصمیم به منحرف کردن انقلاب زد و یکی از برنامه‌های انحرافی آن ها مسئله نفوذ است.

معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج تصریح کرد: استکبار با ایجاد انحراف از طریق نفوذ سعی بر نفوذ بر دست اندرکاران مملکت مانند نفوذ در بنی صدر، بازرگان، سپس ترور شخصیت ها، اختشاشات و تجزیه درسطح کشور دست زد اما به لطف امام (ره) و حضور مردم در صحنه این توطئه ها دشمن نیز خنثی شد.

سیف بیان کرد: با این همه ناکامی استکبار دست از دشمنی و دسیسه های خود بر نداشته و نخواهد داشت و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی را برای ساقط کردن انقلاب اسلامی به راه انداخت جنگی که تمام ابر قدرت های شرق و غرب از صدام حمایت می کردند اما به لطف خدا، فرماندهی معظم کل قوا، شجاعت و حمایت بسیجیان و نیروهای مسلح صحنه جنگ به جایی رسید که دشمنان پشیمان و به فکر چاره ای برای خود افتادند.

وی افزود: افتخار ما در جنگی که شروع شد این است که ما پیروز صحنه این جنگ تحمیلی شدیم و به برکت خون شهدا هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و جشن می‌گیریم اما طرف مقابل و آغاز کننده جنگ نیز به نابودی کشیده شد و این انقلاب  استوار تا انقلاب حضرت مهدی ادامه دارد و یک افتخار عظیم برای ما است.

معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج با اشاره به اینکه هم انقلاب اسلامی و هم آمریکا به خوبی می دانند که  جنگ با امریکا تمام نشده است تصریح کرد: آمریکا در تلاش است که رژیم صهونیستی را بر این منطقه به ویژه کشورهای مسلمان مسلط کند.

سیف بیان کرد:امروز جنگ ما با آمریکا تنها به طرف مقابل در کشور خلاصه نمی شود بلکه هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیای فاصله گرفته است و در هر جای که آمریکا  ظلم کند ما با آمریکا می جنگیم.

وی افزود: این آمادگی اگر در بسیجیان و نیروهای مسلح ما در کشور نباشد آمریکای ها یک روز نیز به ما امان نخواهند داد اما امروز به برکت حضور مردم در صحنه و غرش منطقه ای و موشکی ما ترس در دل آن ها نهادینه شده و اگر اینگونه نباشد آن ها به ما امان نمی دهند زیرا اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند.

معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج تصریح کرد: آمریکایی‌ها ناخواسته در منطقه در تیررس ما قرار گرفته اند، به گونه‌ای که ۳۴ پایگاه نظامی آنان در منطقه در تیر رس ما و تمامی پایگاههای آن ها در منطقه شناسایی و نقاط ضعف آنها بررسی شده است.

سیف با اشاره به اینکه امروز در دنیا تنها جنگ بین انقلاب اسلامی و آمریکا است، بیان کرد: امروز بهترین امر این است که بدانیم آمادگی در کشور پایین نیاید زیرا دشمنان نظام ما را امان نخواهند داد.

وی افزود: آمریکا به خوبی می دانند که نیروهای مسلح، دفاعی و انتظامی ما در آمادگی کامل به سر می برند و تنها در بسیج مردمی ۲ هزار گردان بیت المقدس، ۱۰۰ ها گردان امام حسین( ع) و امام علی (ع) آماده رزم با دشمن هستند.

مسئول عملیات مقاومت بسیج سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه بسیجیان برای ارزش ها، عقیده ها ، اسلام و شهادت می جنگند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه استکبار قدرت و توانایی بسیجیان ما را در عراق، سوریه آزموده‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*