آخرین خبر :

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی: بیش از ۱۷۰۰ زائر از خراسان جنوبی نوروز ۹۵ به عتبات عالیات اعزام شدند

 

عتبات عالیات

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در نوروز امسال ۴۷ اعزام به سرزمین‌های عتبات عالیات در قالب پروازهای هوایی و سفر زمینی انجام شد، گفت: نوروز ۹۵ در مجموع هزار و ۷۲۷ زائر از خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام شدند.

ابوالفضل نوفرستی اظهار داشت: اعزام سفرهای زیارتی به عتبات عالیات در ایام نوروز از تاریخ ۲۱ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال ۱۶ کاروان هوایی به تعداد ۵۱۲ نفر به سرزمین‌های عتبات عالیات اعزام شدند، افزود: در این مدت ۳۱ کاروان با تعداد هزار و ۲۱۵ نفر از طریق زمینی به کربلای معلی سفر کردند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام نورز امسال هزار و ۷۲۷ زائر در قالب ۴۷ اعزام به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: امسال در راستای خدمات دهی بهتر به زائران چند برنامه در دستور کار حج و زیارت خراسان جنوبی قرار داشت که از جمله آنها می‌توان به  بازدید منظم از رستوران‌های بین راهی که کاروان‌های استان توقف داشتند اشاره کرد.

نوفرستی با بیان اینکه امسال اتوبوس‌های زمینی که برای اعزام زائران به عتبات عالیات در نظر گرفته شده بود اتوبوس‌های جدید و نو بود، افزود: تلاش کردیم تا بتوانیم امسال رضایتمندی زائران را  در هتل‌های محل اقامتی کاروان‌ها در عتبات عالیات و در مسیرهای بین راهی، خدمت رسانی را بهبود و کیفیت بخشیم.

وی با اشاره به اعزام کاروا‌ن‌ها به عتبات عالیات در نوروز سال ۹۴ اظهار داشت: در سال گذشته در ایام نوروز ۱۶ پرواز هوایی به تعداد ۵۱۲ نفر انجام شد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: در نوروز سال ۹۴ تعداد ۲۵ کاروان زمینی با ۹۶۴ نفر و سر جمع تعداد هزار و ۴۶۲ نفر زائر در سال گذشته در ایام نوروز به عتبات عالیات سفر کردند و نوروز سال ۹۴ تعداد ۴۱ اعزام به  عتبات عالیات انجام شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*