مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ مسافر نوروزی در مدارس خراسان جنوبی مستقر شدند

 

عباس لامعی

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای نوروز تا کنون ۱۵۱ هزار و ۸۰۳ نفر روز در مدارس استان مستقر شدند، گفت: در این مدت ۱۶ هزار و ۸۶۷ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند.

عباس لامعی اظهار داشت: از ابتدای نوروز تا صبح امروز تعداد ۱۶ هزار و ۸۶۷ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس خراسان جنوبی مستقر شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد ۱۵۱ هزار و ۸۰۳ نفر روز در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند، افزود: برای نوروز امسال یک هزار و ۱۸۷ کلاس درس در ۱۶۴ آموزشگاه  برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در ۱۲ شهرستان آماده شده است.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۴ پایگاه برای ساماندهی و اسکان میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی مستقر بود.گفت: شهرستانهای طبس، فردوس، بیرجند و بشرویه بیشترین اسکان مسافران نوروزی را در مدارس داشتند.

لامعی افزود: سالنهای ورزشی، برای انجام بازی و حرکات ورزشی و نمازخانه‌های مدارس برای برگزاری نماز جامعت در اختیار مسافران نورزوی است.

وی با بیان اینکه امسال پیک موتوری در راستای هدایت مسافرانی که دیرهنگام به یک شهر وارد می‌شوند، به محل اسکان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برای تجهیز ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*