آخرین خبر :

با پیروزی در مجموع ۴ دیدار؛ تیم پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شد

تیم پتروشیمی با غلبه بر نفت در چهارمین دیدار فینال مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور برای سومین بار قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دیدار فینال مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز جمعه میان دو تیم پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان و به میزانی آبادانی ها برگزار شد که طی آن شاگردان مهران شاهین طبع در تیم پتروشیمی با نتیجه ۸۳ بر ۵۷ میزبان خود را شکست دادند.

در جریان این دیدار بازیکنان پتروشیمی در هر چهار کوارتر به ترتیب با نتایج ۲۰ بر ۱۳، ۲۳ بر ۱۲، ۲۳ بر ۱۷ و ۱۷ بر ۱۵ حریف خود را شکست دادند. این پیروزی در حالی برای پتروشیمی بدست آمد که این تیم طی سه دیدار گذشته نیز حریف آبادانی خود را به ترتیب با نتایج ۷۸ بر ۸۱، ۷۴ بر ۵۳ و ۷۶ بر ۷۲ شکست داده بود.

فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به صورت ۴ بر از ۷ برگزار می شود. بر این اساس با توجه به ۴ پیروزی متوالی پتروشیمی در چهار دیدار نخست فینال این رقابت ها، این تیم عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات را از آن خود کرد.

این سومین قهرمانی پتروشیمی در مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور است.

این تیم پیش از این نیز با هدایت مهران حاتمی طی دو دوره متوالی و در سالهای ۹۲ و ۹۳ قهرمان این رقابت ها شده بود.

با برگزاری چهارمین دیدار فینال، پیروزی پتروشیمی در این دیدار و قهرمانی این تیم، فصل ۹۴، ۹۵ مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به پایان رسید.

در چارچوب این رقابت ها تیم شیمیدر روز گذشته در سومین روز رده بندی شهرداری اراک را شکست داد و به عنوان سوم دست یافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*